Thursday, June 12, 2014

Anak-Anak Sulung

Semoga tuan puan sihat selalu. Hari ini ingin berkongsi beberapa gambar anak-anak sulung yang baru kami peroleh.

Aku cokelat dan anak aku hitam, corak putih masih iras.

Semua serupa cuma warna saja beza, aku hitam dan anak aku cokelat.

Yang ini pula, maknya hitam berstokin brown, si anak brown dan ada hitam highlight
Mak aku absolute white aku pulak absolute black with tiny white marks. Gambar maknya tak masuk pula.

Lagi mak cokelat beranak putih.
Memang menarik bela kambing kacukan kampung ni. Warna-warni. Tak sama dengan bela baka boer tulen. Anak-anaknya sama semua uniformnya.

Ini juga seakan membuktikan bahawa dakwaan anak sulung pertama akan menjadi photocopy maknya adalah tidak tepat seperti yang disangka ramai pihak.

Apapun alhamdulillah syukur untuk gelombang ni semua sekali 7 ekor yang beranak walau hanya 5 yang masih hidup. Semua ibu-ibu dara yang pertama kali menimang anak.

No comments:

Post a Comment